fattarinte

I snart 50 år har jag förundrats över andra människors åsikter, agerande och beslut. Nu inser jag att jag aldrig kommer att förstå. För varje år verkar jag förstå mindre och mindre. Hjälp mig någon att förstå...

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2012-03-20 11:57:08 i Politik

Jaha, då var min blogg sjösatt och jag skall äntligen få SKRIKA ut mina åsikter och tankar.

Jag har ingen intention att skaffa kompisar, få gå före i kön på Café Opera, bli en manlig och gammal kopia av Blondin-Bella eller söka in till Big Brother.

Jag har bara ett enda litet mål med denna sida och det är att kanske kunna få svar på mina frågor...

Kommentarer

Postat av: Rosvall

Publicerad 2012-03-21 20:39:33

Snälla sök till BigBrother ;-)

Postat av: Mia

Publicerad 2012-03-24 14:41:09

Underbart! (Tror snorisarna skulle behöva någon vuxen att luta sig mot därinne)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela