fattarinte

I snart 50 år har jag förundrats över andra människors åsikter, agerande och beslut. Nu inser jag att jag aldrig kommer att förstå. För varje år verkar jag förstå mindre och mindre. Hjälp mig någon att förstå...

Vem fan knarkar fram reklamen?

Publicerad 2012-04-21 20:26:19 i Nöjesvärlden



Tycker som konsult att man kan ställa lite krav på de människor som har till uppgift att vara professionella och därmed kunniga på sitt yrke.

Men jag FATTAR inte Kavlis reklam för kräftost...

Så här tyder jag den:

En kvinna ringer brandkåren för att hennes kattunge har klättrat upp i ett träd. Men de svarar inte på larmet, för de är ute i en båt utan flytvästar och fiskar kräftor med stora ostar i famnen. De är så sjukt fulla att de bara ramlar omkring i båten.
Detta betyder att katten bryter benet i fallet, men matte är jätteglad för att hon fick en smörgås av de fulla brandmännen.

Bra reklam, jävligt bra reklam... Hoppas reklambyrån tog betalt rejält för idén, för knark är tydligen dyrt i stora mängder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela