fattarinte

I snart 50 år har jag förundrats över andra människors åsikter, agerande och beslut. Nu inser jag att jag aldrig kommer att förstå. För varje år verkar jag förstå mindre och mindre. Hjälp mig någon att förstå...

Vad intresserar läsare?

Publicerad 2012-03-26 19:53:32 i Nöjesvärlden

Tittade just på Bloggportalen.se och såg till min förundran att de mest sökta termerna denna vecka är:

gratissaker.com
Storuman
Nakenbilder
Utan trosor
Sexnoveller
Sex
Amatörsex
Erotiska noveller
Sexbloggen

Är det verkligen så att dessa ord symboliserar vilket intresse bloggläsare har?

Så om jag skulle skriva om en sexblogg som innehåller sex stycken sidor med erotiska sexnoveller, Amatörsex och Nakenbilder. Då kanske jag blir bjuden till Storuman utan trosor av gratissaker.com?

Undrar just vilka människor som hittar till min sida på grund av denna text :-)

Det är synd om människorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela