fattarinte

I snart 50 år har jag förundrats över andra människors åsikter, agerande och beslut. Nu inser jag att jag aldrig kommer att förstå. För varje år verkar jag förstå mindre och mindre. Hjälp mig någon att förstå...

Monster finns visst...

Publicerad 2012-04-02 12:45:44 i Politik



Läste om gruppvåldet mot den stackars kvinnan som ägde rum i migrationsverkets lokaler...

Hur kan en människa vara så ond att han hämtar en icke ont anande kvinna och slänger henne i händerna på sjuka as och åker därifrån?

Som om inte detta vore nog, så kommer han tillbaka och tröstar henne i 20 minuter. När hon kommer till medvetande igen, så våldtar han henne igen.

Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla.... Låt mig få slå honom primitivt... Jag vill inte prata ut eller veta hur han tänkte. Jag vill bara idka primitivt våld. Det enda språk som den typen av as förstår.

Återinför stegling som förbjöds år 1841... För i vissa fall räcker bara den typen av straff...

De som våldtog denna kvinna är monster, men vad skall man kalla hennes "vän"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela